5 Decembrie 2017, 15:00 – 15:30
Acest webinar se adresează administratorilor de conturi de Office 365.
Înscrierile pentru acest webinar s-au închis. Înscrieți-vă la newsletterul nostru pentru ca să aflați de webinariile noastre viitoare.
Despre webinar
Webinarul este al doilea dintr-o serie de trei webinarii pe tema Microsoft 365. Pe parcusul acestor webinarii decoperiți modul prin care Office 365 faciliteaza colaborarea în interiorul companiilor, precum și cum se face configurarea și ce facilități de securitate aduce pachetul Microsoft 365.
Vom prezenta pașii pe care un administrator trebuie să-i facă pentru a configura account-ul de Office 365, din momentul când tenant-ul a fost creat și până când utilizatorii pot să-și folosească noile unelte puse la dispoziție de pachetul de Office 365.
De asemenea vom discuta și despre managementul subscripțiilor disponibile în cadrul companiei.
About the trainer
Liviu Pascu este Technical Account Manager în Avaelgo, cu o experiență tehnică de peste 19 ani.