31 October 2017, 15:00 – 15:45

Acest webinar se adresează atât persoanelor tehnice cât și non-tehnice. Indiferent dacă sunteți specialist IT cu experiență sau începător, în acest webinar veți găsiți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a eficientiza colaborarea în cadrul echipelor sau a departamentelor.

Despre webinar

Acest webinar este primul dintr-o serie de trei webinarii pe tema Microsoft 365. Pe parcusul acestor webinarii veți decoperi modul în care se face configurarea și ce facilități de securitate și colaborare aduce pachetul Office 365.

Colaboarea la locul de muncă, sau lucrul în echipă în timp real

În acest webinar veți vedea cum se poate eficientiza colaborarea în cadrul echipelor, folosind uneltele disponibile în pachetul Office 365.

Mai concret, veți vedea cum se pot crea grupuri corespunzatoare proiectelor în care angajații sunt implicati și cum în aceste grupuri se pot partaja fișiere, minute de ședințe sau task-uri folosind Microsoft Teams, respectiv cum se pot organiza conferinte voce sau video cu participanti din exteriorul organizatiei folosing Skype For Business.

La finalul webinarului veți știi să colaborați cum vă doriți în cadrul companiei Dvs. și cum să gestionați modificările din documentele partajate, indiferent dacă lucrați offline, online sau simultan cu alte persoane.

În următoarele webinarii vom discuta despre sfaturi, stratageme și bune practici de configurare și securitate în Office 365.

Office-ul pe care îl știți + uneltele care vă ajută să lucrați mai bine în echipă.

Despre trainer

Liviu Pascu
Liviu Pascu este Technical Account Manager în Avaelgo, cu o experiență tehnică de peste 19 ani.

Get exclusive offers and the latest updates on our upcoming events

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This